SeLaMat PenGanTiN Baru Mat Key!!

Assalamualaikum wbt.. Selamat pengantin baru di ucapkan kepada Zaki (App20/ skot 36) dan pasangannya Atikah.. yang telah selamat di ijab kabulkan pada 9 nov 2012 bersamaan dgn 24 zulhijjah 1433H.. Tahniah dan Semoga berbahagia ke akhir hayat lah hendaknya.. sory la..x banyak gambar coz masa pegi kenduri ari tu, kamera tak bawak.. guna  kamera hs je.. batery hs pn lemah masa tu..so,sekeping ni je la yg sempat aku ambik.. Alhamdulillah..majlis mereka berjalan dengan lancar, cuaca pun elok..ramai yang datang..makanan pun sedap, pengantin plak senyum tak henti2.. :) Lepas ni bole ar naik charlie sama2 pi honeymoon kat labuan yee..ok la,Tahniah skali lagi to matKey & wife...bye!! ;) Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 ulasan:

  1. tahniah dan selamat pengantin baru..
    naik charlie g honeymoon..hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. naik charlie c130 la.."free"..hihi :)

      Padam

'www.yieweezer5915.blogspot.com' Best View on--->
GOOGLE CHROME!!

"yieweezer5915"Best View On GOOGLE CHROME!