JOM UPDATE !!!

<<<Assalamualaikum..wbt..>>>

Hari ni rasa macam nk update buku asb ni..lgpun xde wat pe ni..
 Ingatkan x ramai org hari ni..tp tu dia..penuh sampai ke luar.. ramai coz bank tutup hari ni.. sume dok tumpu kat pejabat pos..org peneng pun turun kedah pe.. :)
  Xpela,ambik no dulu,pastu balik..nasib la pejabat pos dekat ngan umah..xtau la pukui bape lak nak p ni, kalau yg update je xpela,Mybe kejap je..tp,yg nak wat kuar duit skali tu mesti lama sket proses nye tu.. biasanya pejabat pos ni x ramai..coz,pejabat pos ni kecik je.. tak tau la hari  ni mcm mana diorang bole terjumpa coordinate pejabat pos ni.. Inilah kuasa Duitt..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 ulasan:

  1. hahahhaha lama xdgr word coordinate.... biasalah, kedah ahad bukak kan office. redha jelah kenn

    BalasPadam
    Balasan
    1. last dgr masa belajar Geografi kot..hahhaha :)

      Padam
  2. salam...yeaaaaa nak gi update gak arr

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe..nt,bole ar open table :) kekeke

      Padam
  3. Cakap nak update je ke.... tak tunjuk balance dalam tu ada bape? nak tumpang tengok boleh?he..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. adess..kalo tunjuk nt,takot riak la plak... maklumlah ada RM5.75sen je balance...hahhaha :)

      Padam

'www.yieweezer5915.blogspot.com' Best View on--->
GOOGLE CHROME!!

"yieweezer5915"Best View On GOOGLE CHROME!