Permulaan Yang sangat manual

Tanpa bertangguh saya mulakan langkah. Tanpa alatan yang canggih, saya teruskan rancangan. Segalanya bermula secara manual.
Demi cita-cita untuk berjaya, saya mesti bergerak. Bertangguh adalah ciri-citi orang gagal.
Inilah usaha permulaan saya. Nampak rumit tapi ianya seronok. Seronok bekerja Tanpa memikirkan  untung dan rugi.
Akhinya berjaya siapakah 4 balang yang pertama berisi 15 packet setiap satu balang. Alhamdulillah.

Langkah seterusnya.... insyaAllah, buat sticker product elok2.
Design dah siap!
Semoga terus istiqomah. Road to first RM100K. DOAKAN SAYA.
(ESTIMATED DISEMBER 2023.)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

'www.yieweezer5915.blogspot.com' Best View on--->
GOOGLE CHROME!!

"yieweezer5915"Best View On GOOGLE CHROME!