Trojan t-28 3d in progress!!

 (((Assalamualaikum..wbt)))
Model Trojan t-28 homemade..
Blueprint model ni boleh cari kt tenet..mcm2 ada..
Body di buat dari plastik keras..tak tau la apa nama sebenar plastik ni..di gam menggunakan hot glue. Hanya guna 3 servo saja..aileron, elevator dan rudder.
Boleh la nak blaja2 fly 3d sebelum beli model yg cun melecun kat kedai Hobby tu..yg ni kalau jatuh pun x ralat sgt sebab modal nak buat dlm RM20 je..kalau beli siap Kit EPP atau EPO dalam RM100 lebih kot..so,buat sendiri lg jimat..nanti da betol2 skilled..baru beli..Balsa pun xde hal lah.
So,yg ni berat lebih kurang 550gram je..di padankan dengan brushless motor 1450kv Battery palk 450mah je dan ESC 18amp..Ok..jom fly 3d!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 ulasan:

'www.yieweezer5915.blogspot.com' Best View on--->
GOOGLE CHROME!!

"yieweezer5915"Best View On GOOGLE CHROME!