Dividen Asb

Assalamualaikum..wbt

((Tahun ni: Dividen Asb 7.70% dan Bonus Asb 1.0%))

Ramai sungguh orang update Buku Asb ari ni.. dah 3 bank aku survey sumenya bagi alasan yg sama bila cakap nak update buku Asb.."nombor dah habis". 1st bank aku pg pagi ni..bank Maybank kulim Hi-tech..dekat luar nampak tenang..tp kat dalam tuuu dia..penuh!! dan agak kurang sopan sket pegawai kt

kaunter pertanyaan tu.."aku cakap nak update buku Asb"...ada ke patut dia soh aku mai esok atau lusa je.. tau la penat melayan kerenah manusia hari ni...tp agak2 la..x payah la  nk tunjuk penat.. dah awk yg duty ari ni..layan je la....x pasal2 aku pulak yg sakit hati..
Gambar kt atas ni bukan Maybank Hi-tech, ni bank ke-2 aku try nak update buku Asb..pun x boleh jugak..sebab nombor giliran habis..Ni bank Maybank bandar Kulim..kecik je bank ni.. tu aweks yg kt lua tu bukan saje2 lepak tu..,tunggu giliran tu..xtau la apa urusan dia..tp hari ni boleh kata 80% urusan Asb..
Bank ke-3..Rhb bank kulim.. mula2 sampai nampak banner "kemaskini Dividen &bonus ASB anda" yg paling best, kat bawah skali tu "hadiah menarik menanti anda"..Bank ni pun sama jugak..kt lua tenang je..

kt dalam..sesak!! belum sampai kt kaunter pertanyaan..pak guard bank dan tanya.."ada urusan apa ye?? Kalau urusan Asb..nombor giliran habis" Perghh!! Sentap hati mak nak..!! aku tak cakap banyak la..terus kuar dan balik..try petang ni plak..lepas solat jumaat.. challo!

Tahun ni: Dividen Asb 7.70% dan Bonus Asb 1.0%
Tahun lepas: Dividen Asb 7.75% dan Bonus Asb 1.15%
so,Naik ke turun?? renung2 kan...Barang je Naik! Duit Turun! Donia..Donia..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

'www.yieweezer5915.blogspot.com' Best View on--->
GOOGLE CHROME!!

"yieweezer5915"Best View On GOOGLE CHROME!