Port Memancing Sembilang gelama duri Dan pari

Baru-baru ni saya Cuba memancing Di kawasan Yang baru bagi saya iaitu Di kawasan pantai robina Bagan ajam Butterworth.
Sesuai untuk bawa family, takde masalah. Orang memancing pun ramai. Yang Mandi Manda pun ramai jugak, tapi sebab kawasan Luas, selesa juga la.
Untuk memancing perlu masuk laluan sebelah court tennis ni, pagar hijau.
Dan anda akan jumpa kawasan bebatu macam ni, boleh cari mana² pokok untuk berteduh.
Semasa saya memancing, saya hanya setup batu atas,, guna Mata 2, so hasilnya..gelama Dan duri sahaja Yang mengena. Info dari brother kat sini, setup Sembilang lain sket katanya...tapi sebab saya hanya santai² sahaja,, so saya tak kisah sangat, janji Ada ikan je.
ikan apa ni ye??

ok gus, jumpa lagi, jgn lupa follow saya. bye.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

'www.yieweezer5915.blogspot.com' Best View on--->
GOOGLE CHROME!!

"yieweezer5915"Best View On GOOGLE CHROME!